Nu behøver Julemanden og hans nissekorps kun kigge ét sted

Hvilke gaver skal laves? Hvornår skal vi have risengrød? Hvem af de nisserne er her i dag? Og hvis Tinka melder sig syg klokken syv – kan Gammel Nis så komme klokken ni?

Det – og meget mere – får I styr på med Vagtplan. Løsningen giver Julemanden det fulde overblik over dagens gang. Vagtplane er nem at navigere i, selvom han har drukket lidt for mange æggesnaps.

Vagtplan er designet, så I kan tilpasse den præcis til jeres værksted – og ikke mindst til jeres hverdag.

Hvor meget tid brugerjulemanden på at være sammen med børnene? Og hvor mange timer går med alt arbejdet med gaverne rundt om børnene? Det giver Vagtplan jer svar på. Ligesom I også automatisk får overblik over økonomien, da løsningen er koblet sammen med den gældende overenskomst og de lokale aftaler for jeres nisseværksted.

Et fælles redskab for alle nisser

Sammen med dine nisser kan du planlægge vagterne og dagenes indhold. Så har I både bemanding og opgaver samlet ét sted.

Alle nisser kan tilgå Vagtplan via web fra deres computer og mobile enheder.

Med Vagtplan får I:

  • Overblik over, hvem der er på arbejde den enkelte dag og uge
  • Styr på den kommende tids aktiviteter og møder
  • Hurtig og nem kontakt til vikarer
  • Oversigt over fordeling af timer og lønkroner
  • Praktisk og let drag-and-drop

Udbytte

Hej Julemand

Få overblik over dit værksteds normering, bemandingen og dine nissers fravær

Har du styr på, hvor mange nisser, nisse-medhjælpere og nisse-vikarer der reelt arbejder i dit værksted? Har du en klar fornemmelse af fraværet og fordelingen af pebernødderne? Og fuldstændig styr på, hvornår du skal holde møder med alle over-nisserne?

Vagtplan er en fleksibel løsning, som er koblet til den til den enhver tid gældende overenskomst. INFOBA kan tilrette den individuelt til dit værksted, hvis I fx. har egene aftalte arbejdstidsregler eller unikke aktiviteter. Således kan I holde styr på afspadsering, overtidsbetaling og vikartimer, når gaveindpakningen trækker ud.

Som Julemand kan du oprette aktiviteter på forvaltningsniveau og helt ned på værkstedssniveau i de kategorier, du og dit personale ønsker – fx fri juleleg, rensdyrsflyvning og værkstedsarbejde. Farverne giver visuelt overblik: Grønne nuancer er tid sammen med børnene på din artig-liste, blå nuancer er uden børn (fx samling af gaver, gennemgang af listen med gode og slemme børn). Er du mere til julefarver? Vælg lige de farver du ønsker til dine aktiviteter.

Udbytte

Hej nisse

Få styr på hverdagen på værkstedet med en brugervenlig og intuitiv vagtplan

Det er træls at bruge tid på at lede efter vikarlisten, når balstyriske drillenisser vælter ind på værkstedet til dagens første opgaver.

I Vagtplan har alle nisser overblik over deres egen og værkstedets dag, bemandingen – og vikarkorpset. I kan let oprette og kategorisere aktiviteter, fx samling af legetøj, fodring af rensdyr, bagning af peberkager, møder med Julemanden og gaveindpakning. Og I kan se det hele, hvor end I er, også på jeres mobiltelefon.

Nisser, der har fået adgang til det, kan registrere akut fravær direkte i Vagtplan. Når Niels nisse melder sig syg med ondt i maven efter for megen risengrød, vil alle hans aktiviteter være tonet i grå nuancer. På den måde kan du som over-nisse få overblik over, hvilke aktiviteter I skal omfordele eller aflyse.

Fakta

Fordele for Julemanden

  • I får overblik over normeringen henover dagen både for de enkelte stuer og hele afdelingen.
  • Farvede bjælker viser, om den ønskede/planlagte normering er opnået eller ej.
  • Mulighed for at have andre normeringstal, fx i forbindelse med ferieplaner.
  • I kan redigere med en detaljegrad ned til et minut.

Fordele for over-nissen

  • Enkelt og intuitivt redskab, der holder styr på arbejdstiden.
  • Minimalt tastearbejde – det meste er drag-and-drop.
  • Medarbejderen kan let overskue dagens arbejdstid – og se, hvad hun skal lave i dag.
  • Aktivitetstyperne er på forhånd defineret, så planlæggeren ikke skal tilpasse dem hver gang.
  • Vagtplan viser den importerede arbejdstid fra lønsystemet.
  • Lederen kan manuelt korrigere til den reelle arbejdstid.

Kontakt

Brug dit hjerte som telefon. Eller udfyld felterne længere nede på siden, så vender vi fluks tilbage.

Caroline Corfitz Mather

MARKETING OG SALGSKONSULENT

+45 29 89 00 60

ccm@infoba.dk

Jeg bruger min viden om kommunikation

Fra Carolines plads lyder en hamren på tastaturet, når hun fuld af fart skaber farverige formuleringer, tryller gode idéer om til spændende kampagner og booker kundemøder, som INFOBAs salgs- og marketingskonsulent.  Caroline er nyligt udklækket fra Copenhagen Business School og brænder for at bruge hendes faglige viden om kommunikation og marketing i praksis. Hun kaster sig glædeligt over nye opgaver med Pippi attituden `Det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg nok godt finde ud af´.
Caroline undgår helst at sidde stille. Derfor krydrer hun sine weekender med lidt pædagogisk arbejde, når hun underviser elever i ridning.

Ja tak, jeg ønsker at booke en demo

Udfyld dine kontaktoplysninger, og vi vil komme tilbage til dig med forslag til tid til et møde.

  • Når du registrere dig, er du gjort bekendt med, at vi alene behandler de personoplysninger, som du har givet os, til at håndtere din/jeres henvendelse, herunder afholdelse af demoer og eventuelt senere aftaleindgåelse. Vi sletter de modtagne personoplysninger løbende, når vi ikke længere behøver dem til at opfylde det førnævnte formål de er indsamlet til.

Relateret

Find lignende løsninger

sikker leg

Rundering

Sørg for sikker leg

fællesbeskeder

Fællesbeskeder

Vejen til let kommunikation

børneintra

Intranet

Ælle Bælle os fortælle