Er du stærk i sociale sammenhænge og kan du lide at tale med mennesker? Elsker du IT-systemer? Måske er du sågar lidt af et teknisk vidunder? Så er det meget muligt, at det er dig vi søger.
Vi leder med lys og lygte efter en fuldtidssupporter til vores supportafdeling med start den 1. september 2022.

 

Jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være både telefonisk og skriftlig support til vores brugere.
Derudover kommer opgaver så som:

  • Testning af INFOBAs digitale løsninger
  • Mødebooking via telefon
  • Udforming af skriftlige brugervejledninger

 

Kvalifikationer

Om du har sabbatår, er garvet indenfor support eller måske aldrig har være supporter før, betyder ikke så meget for os.
Det vigtigste er, at du har et godt drive, er glad og smilende samt har mod på en hverdag med teknisk support.

Det er dog vigtigt at du:

  • Kan betjene en computere og er grundig til at dokumentere dit arbejde.
  • Ser løsninger på udfordringer og ikke problemer.
  • Har en venlig stemme og trives med et mix af planlagte og rutineprægede opgaver, samt opgaver, der kommer flyvende ind fra højre.
  • Har gode danskkundskaber og kendskab til engelsk.

 

Rammer og arbejdsforhold:

Din arbejdsdag vil forgår på vores kontor i Gladsaxe. Her skal du indgå i et lille team af andre ligesindede supportere og testere.
På kontoret har vi et herligt arbejdsmiljø, hvor det sociale, som sommerfest og julefrokost samt en god snak og fredagskage, vægtes højt.

Er det noget for dig?

Så er du velkommen til ringe til Matias Wulff på 29 89 63 33 eller sende en mail til ham på matias@infoba.dk.

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

Løn: Efter kvalifikationer

Tiltrædelse: 1. september 2022

Arbejdssted: Vandtårnsvej 102, 1.sal, 2860 Søborg

Jobsamtaler vil blive afholdt løbende fra d. 1. august og frem.

 

ANSØGNING

Hvis du vil søge stillingen, skal du sende din ansøgning og CV til job@infoba.dk. Du skal skrive ”Fuldtidssupporter” i emnefeltet.