Er du en systematisk person, der elsker at få ting fra hånden? Trives du med at skabe og bevare gode relationer? Og stræber du altid efter at gøre kunderne glade og tilfredse? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

 

HVEM ER DU?

Måske har du en relevant erhvervsuddannelse, bachelor eller kandidat. Måske har du erfaring med Customer succes, kundeservice og lignende.

Uanset din baggrund er det vigtigste, at:

  • Du elsker orden og anser dig selv som struktureret.
  • Du kan bevare overblikket og kan selvstændigt planlægge, prioritere og eksekvere på opgaver.
  • Du er udadvendt og elsker at tale med andre.
  • Du ser udfordringer frem for problemer.
  • Du kan mærke glæden boble, når kunderne udtrykker tilfredshed med samarbejdet.

 

HVAD SKAL DU LAVE?

Din primære opgave er at sikre glade kunder og hjælpe dem til at få mest muligt ud af vores løsninger.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for Customer succes, herunder onboarding af kunder.
  • Projektledelse af hver enkelt kundes rejse i INFOBA og andre projekter.
  • Vedligehold af samarbejdet med kunder ved løbende at sikre, at kundernes behov og forventninger bliver opfyldt.
  • Deltagelse i salgsmøder for at varetage den efterfølgende kommunikation, behovsafklaring og onboarding.
  • PBI-skrivning og afprøvning af prototyper.

Hvis du har lyst til at undervise brugerne i vores produkter, vil det være en fordel.

 

HVEM STÅR BAG DIG?

Det er et dedikeret og professionelt hold, der står bag dig.

Hele kæden fra kundebehov, idégenerering, design, udvikling, test, implementering og support er bemandet af personer, der sætter en stor ære i deres arbejde. Teamet har et fantastisk sammenhold, omfavner forskelligheder og er gode til at hjælpe og støtte hinanden.

Din nærmeste samarbejdspartner bliver produktchefen hos INFOBA.

 

VI TILBYDER DIG

Stillingen er på fuld tid, og vi forventer, at du primært arbejder fra kontoret i Søborg.

Vi tilbyder:

  • Et job med et formål, der gør en positiv forskel for rigtig mange børn.
  • Løn efter kvalifikationer og erfaring.
  • Mulighed for ansvar, der vokser med dine ambitioner.
  • Afvekslende arbejdsopgaver.
  • Samarbejde i et professionelt team med store ambitioner og fart på.
  • Stor mulighed for professionel udvikling.
  • Et behageligt arbejdsmiljø med virkelig venlige kollegaer.
  • Stor frihed i dit arbejde og masser af fleksibilitet.

 

VIL DU VIDE MERE?

Så er du velkommen til at ringe til Torben på 26 24 06 16 eller Maria på 27 88 90 60.

  • Ugentlig arbejdstid: 37 timer
  • Løn: Efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse: 1. august 2023 eller snarest muligt
  • Arbejdssted: Vandtårnsvej 102, 1.sal, 2860 Søborg
  • Ansøgningsfrist: 21. maj 2023
  • Jobsamtaler vil blive afholdt løbende.

 

ANSØGNING

Hvis du vil søge stillingen, skal du sende din ansøgning og CV via nedenstående ansøgningsknap. Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges her, via QuickApply på Jobindex.

VIL DU VIDE MERE?

Så er du velkommen til ringe til Caroline Corfitz Mather på 29 89 00 60 eller Maria Væring på 27 88 90 60.

Ugentlig arbejdstid: ca. 12-16 timer
Løn: Efter kvalifikationer
Tiltrædelse:1. oktober 2022 eller hurtigst muligt derefter
Arbejdssted: Vandtårnsvej 102, 1.sal, 2860 Søborg

Jobsamtaler vil blive afholdt løbende.

ANSØGNING

Hvis du vil søge stillingen, skal du sende din ansøgning og CV her senest d. 25. september.