Nu behøver du kun kigge ét sted

Hvilke gaver skal laves? Hvornår skal vi have risengrød? Hvem af de nisserne er her i dag? Og hvis Tinka melder sig syg klokken syv – kan Gammel Nis så komme klokken ni?

Det – og meget mere – får I styr på med Vagtplan. Løsningen giver jer et godt overblik og er let at navigere i. Vagtplan er designet, så I kan tilpasse den præcis til jeres værksted, område og kommune – og ikke mindst til jeres hverdag.

Hvor meget tid brugerjulemanden på at være sammen med børnene? Og hvor mange timer går med alt arbejdet med gaverne rundt om børnene? Det giver Vagtplan jer svar på. Ligesom I også automatisk får overblik over økonomien, da løsningen er koblet sammen med den gældende overenskomst og lokale aftaler for jeres nisseværksted.

Et fælles redskab for alle nisser

Sammen med dine nisser kan du planlægge vagterne og dagenes indhold. Så har I både bemanding og opgaver samlet ét sted.

Alle nisser kan tilgå Vagtplan via web fra deres computer og mobile enheder.

Med Vagtplan får I:

  • Overblik over, hvem der er på arbejde den enkelte dag og uge
  • Styr på den kommende tids aktiviteter og møder
  • Hurtig og nem kontakt til vikarer
  • Oversigt over fordeling af timer og lønkroner
  • Praktisk og let drag-and-drop

Udbytte

Hej Julemand

Få overblik over dit værksteds normering, bemandingen og dine nissers fravær

Har du styr på, hvor mange nisser, nisse-medhjælpere og nisse-vikarer der reelt arbejder i dit værksted? Har du en klar fornemmelse af fraværet og fordelingen af lønkronerne? Og fuldstændig styr på, hvornår du skal holde møder med alle over-nisserne?

Vagtplan er en fleksibel løsning, som er koblet til den til enhver tid gældende overenskomst. Vi kan tilrette den individuelt til dit værksted, hvis I fx. har lokale aftalte arbejdstidsregler eller unikke aktiviteter. Således kan I holde styr på afspadsering, overtidsbetaling og vikartimer.

Du kan oprette aktiviteter på forvaltningsniveau og helt ned på værkstedssniveau i de kategorier, I ønsker – fx fri leg, rensdyrsflyvning og værkstedsarbejde. Farverne giver visuelt overblik: Grønne nuancer er tid sammen med børn, blå nuancer er uden børn (fx samling af gaver, gennemgang af listen med gode og slemme børn). Er du mere til julefarver? Vælg lige de farver du ønsker til dine aktiviteter.

Udbytte

Hej nisser

Få styr på hverdagen på værkstedet med en brugervenlig og intuitiv vagtplan

Det er træls at bruge tid på at lede efter vikarlisten, når balstyriske drillenisser vælter ind på værkstedet til dagens første opgaver.

I Vagtplan har alle nisser overblik over deres egen og værkstedets dag, bemandingen – og vikarkorpset. I kan let oprette og kategorisere aktiviteter, fx samling af legetøj, fodring af rensdyr, møder med Julemanden og gaveindpakning. Og I kan se det hele, hvor end I er, også på jeres mobiltelefon.

Nisser, der har fået adgang til det, kan registrere akut fravær direkte i Vagtplan. Når Niels nisse melder sig syg med ondt i maven efter for megen risengrød, vil alle hans aktiviteter være tonet i grå nuancer. På den måde kan du som over-nisse få overblik over, hvilke aktiviteter I skal omfordele eller aflyse.

Fakta

Fordele for Julemanden

  • I får overblik over normeringen henover dagen både for de enkelte stuer og hele afdelingen.
  • Farvede bjælker viser, om den ønskede/planlagte normering er opnået eller ej.
  • Mulighed for at have andre normeringstal, fx i forbindelse med ferieplaner.
  • I kan redigere med en detaljegrad ned til et minut.

Fordele for over-nissen

  • Enkelt og intuitivt redskab, der holder styr på arbejdstiden.
  • Minimalt tastearbejde – det meste er drag-and-drop.
  • Medarbejderen kan let overskue dagens arbejdstid – og se, hvad hun skal lave i dag.
  • Aktivitetstyperne er på forhånd defineret, så planlæggeren ikke skal tilpasse dem hver gang.
  • Vagtplan viser den importerede arbejdstid fra lønsystemet.
  • Lederen kan manuelt korrigere til den reelle arbejdstid.

Kontakt

Brug dit hjerte som telefon. Eller udfyld felterne længere nede på siden, så vender vi fluks tilbage.

Caroline Corfitz Mather

MARKETING OG SALGSKONSULENT

+45 29 89 00 60

ccm@infoba.dk

Jeg bruger min viden om kommunikation

Når Caroline Corfitz Mather tager telefonen, får du et forståeligt og fyldestgørende svar på dit spørgsmål. Hun er nemlig ualmindeligt struktureret, ansvarsfuld og flittig. Og så brænder hun for at bruge sin teoretiske viden om kommunikation og markedsføring i praksis. Caroline er bachelor i Interkulturel Markedskommunikation fra CBS. Nu bruger hun sin viden hos INFOBA, hvor hun arbejder med salg, kampagner, research og brugervejledninger.

Ja tak, jeg ønsker at booke en demo

Udfyld dine kontaktoplysninger, og vi vil komme tilbage til dig med forslag til tid til et møde.

  • Ved at registrere dig bekræfter du, at du accepterer lagring og behandling af dine personlige data af INFOBA som beskrevet i fortrolighedspolitikken.

Relateret

Find lignende løsninger

KVALid Tilsyn

Styrk jeres pædagogiske kvalitet gennem ensartede tilsyn

Vagtplan

Den fabelagtige fælles kalender

Læselog

Få sammenhæng i læseindsatserne