Holder I systematisk øje med jeres dagtilbud?

Hver femte kommune fører ikke et systematisk og ensartet tilsyn med deres daginstitutioner.
Med et digitalt tilsynsmodul sover du roligt om natten. Her kan I samle alle jeres tilsyn ét sted og sikre, at alle institutioner får samme behandling.

Et skræddersyet tilsyn

Børnehave eller dagpleje? Offentlig eller privat? Vi tilpasser modulet, så det passer præcis til jeres behov. Det kan for eksempel indeholde spørgsmål om:

  • Pædagogik
  • Særlige indsatser
  • Fysiske rammer og indeklima
  • Legepladsen
  • Organisatoriske forhold

Herudover kan I arbejde med udviklingspunkter, handleplaner og forskellige typer af tilsyn.

børneintra

Download e-bogen: "Din guide til bedre tilsyn"

Denne e-guide er til dig, der arbejder i forvaltningen og sørger for, at kommunens tilsyn med børnehaver, vuggestuer, dagplejere og privat pasning bliver ført ud i livet.

Udbytte

Hej forvaltning

Få bedre kvalitet i jeres dagtilbud med tilsyn

Dagtilbud af høj kvalitet er afgørende for børns videre liv og uddannelse. Vi giver jer overblik og dokumentation for, at alle daginstitutioner og dagplejere i kommunen får samme, uvildige behandling og lever op til alle regler.

Samtidig kan I nemt følge op på det arbejde, som institutionerne foretager efter, I har været på besøg. Dermed sikrer I, at handlinger følger ord.

Det samme gælder jeres dagplejere. Også her hjælper den digitale løsning jer med, at I foretager systematiske tilsyn og holder fokus på at sikre gode læringsmiljøer og trivsel. Redskabet sikrer en god dialog mellem de enkelte dagplejere og tilsynsførende. Og så kan I dele resultaterne med forældrene.

Udbytte

Hej institutionsleder

Vis kvaliteten i jeres institution gennem tilsyn

Har personalet været på efteruddannelse? Hvordan går det med sprogvurderingerne? Og hvad med læringsmiljøet?

Når forvaltningen fører tilsyn med jer, er det vigtigt, at det sker på et tydeligt grundlag i stedet for den tilsynsførende individuelle skøn. Med en digital løsning får I et fælles kompas, som både I og forvaltningen kan sætte retningen efter.

I undgår, at I skal stå på hovedet efter gamle notater og post-its og kan tilpasse spørgsmål og emner i tilsynet, så de bliver relevante for netop jer.

Fakta

Fordele for forvaltningen

  • Ensartet behandling af alle typer institutioner
  • Definér selv antal institutioner, typer, kategorier og spørgsmål
  • Automatisk genereret tilsynsrapport hvor indholdet kan tilpasses

Fordele for institutionslederen

  • Dialogbaseret tilsyn, der løfter pædagogikken
  • Indblik i pædagogisk praksis
  • Alle dokumenter og noter samlet ét sted

Kontakt

Brug dit hjerte som telefon. Eller udfyld felterne længere nede på siden, så vender vi fluks tilbage.

Pia Bech Knudsen

CUSTOMER SUCCES ANSVARLIG

+45 29 89 00 60

Jeg holder af at skabe relationer

Stående i midten af London, med en solcelleradio i hånden, lærte Pia at sælge. Derfra tog karrieren form indenfor jura. Men glæden ved salg og kunderelationer hang ved. Senest har Pia brilleret med afsætning og implementering af digitale læremidler til grundskolen. Nu har Pias røde tråd ført hende til Gladsaxe.

Pia har fingeren på den kommunale puls og kender sine lus på kommunegangene. Hun er detaljeorienteret og foretrækker systematik og orden i alt hun foretager sig, lige fra serven på tennisbanen til kundedialogen fra kontorstolen. Som kunde hos INFOBA er du i trygge hænder hos Pia.

”Det digitale tilsyn er skræddersyet til vores kommune. Det giver os overblik og systematik i vores arbejde. Nu er oversigten over de forskellige tilsyn vi fører samt noter, planer og opfølgninger ét sted, som relevante personer kan få adgang til. Det letter vores arbejdsgange - fx offentliggørelse af konklusioner fra tilsyn.”

Kirsti Schou Tornøe / pædagogisk chef i Rudersdal kommune

Relateret

Find lignende løsninger

Modulordning

Tid til nærvær

sikker leg

Legepladstjek

Sørg for sikker leg

fællesbeskeder

Fællesbeskeder

Vejen til let kommunikation

Ja tak, jeg ønsker at booke en demo

Udfyld dine kontaktoplysninger, og vi vil komme tilbage til dig med forslag til tid til et møde.

  • Når du registrere dig, er du gjort bekendt med, at vi alene behandler de personoplysninger, som du har givet os, til at håndtere din/jeres henvendelse, herunder afholdelse af demoer og eventuelt senere aftaleindgåelse. Vi sletter de modtagne personoplysninger løbende, når vi ikke længere behøver dem til at opfylde det førnævnte formål de er indsamlet til.