Nu behøver du kun kigge ét sted

Hvad skal vi lege? Og hvad skal vi lære? Hvem af de voksne er her i dag? Og hvis Sanne melder sig syg klokken syv – kan Samira så komme klokken ni?

Det – og meget mere – får I styr på med Vagtplan. Løsningen giver jer et godt overblik og er let at navigere i. Vagtplan er designet, så I kan tilpasse den præcis til jeres institution, område og kommune – og ikke mindst til jeres hverdag.

Hvor meget tid bruger I med børnene? Og hvor mange timer går med alt arbejdet rundt om børnene? Det giver Vagtplan jer svar på. Ligesom I også automatisk får overblik over økonomien, da løsningen er koblet sammen med den gældende overenskomst og lokale aftaler.

Et fælles redskab

Sammen med medarbejderne planlægger I vagterne og dagenes indhold. Så har I både bemanding og opgaver samlet ét sted.

Alle kan tilgå Vagtplan via web fra deres computer og mobile enheder. Vagtplan kan også bruges på jeres fælles infoskærm, hvor I kan vise dagens arbejdsplan for hele institutionen eller netop jeres stue.

Med Vagtplan får I:

  • Overblik over, hvem der er på arbejde den enkelte dag og uge
  • Styr på den kommende tids aktiviteter og møder
  • Hurtig og nem kontakt til vikarer
  • Oversigt over fordeling af timer og lønkroner
  • Praktisk og let drag-and-drop
vagtplan dagtilbud

Udbytte

Hej forvaltning

Få overblik over normeringen, bemandingen og fraværet

Har I styr på, hvor mange pædagoger, medhjælpere og vikarer der reelt arbejder I jeres institutioner? Har I en klar fornemmelse af fraværet og fordelingen af lønkronerne? Og fuldstændig styr på, hvornår I skal holde møder med alle institutionslederne?

Vagtplan er en fleksibel løsning, som er koblet til den til enhver tid gældende overenskomst. Vi kan tilrette den individuelt til jer, hvis I fx har lokalt aftalte arbejdstidsregler. Således kan I holde styr på afspadsering, overtidsbetaling og vikartimer.

I kan oprette aktiviteter på forvaltningsniveau og helt ned på institutionsniveau i de kategorier, I ønsker – fx fri leg, udflugt, refleksion. Farverne giver visuelt overblik: Grønne nuancer er tid sammen med børn, blå nuancer er uden børn (fx møder, forberedelse).

Udbytte

Hej institutionsleder

Få styr på hverdagen med en brugervenlig og intuitiv vagtplan

Det er træls at bruge tid på at lede efter vikarlisten, når balstyriske og betuttede børn vælter ind. Om morgenen vil åbnevagten bare gerne være nærværende med børnene og forældrene. Har alle madpakke med, for vi skal jo på tur i dag? Ses vi til forældresamtale i eftermiddag? Bliver Benjamin hentet tidligt? Hvorfor græder Gorm?

I Vagtplan har I alle sammen overblik over bemandingen – og vikarkorpset. I kan let oprette og kategorisere aktiviteter, fx leg, læring, forberedelse, møder og samtaler. Og I kan se det hele, hvor end I er, også på jeres mobiltelefon.

Medarbejdere, der har fået adgang til det, kan registrere akut fravær direkte i Vagtplan. Når en kollega melder sig syg, vil alle hendes aktiviteter være tonet i grå nuancer. Der er et overblik over, hvilke aktiviteter I skal omfordele eller aflyse.

Fakta

Fordele for forvaltningen

  • I får overblik over normeringen henover dagen både for de enkelte stuer og hele afdelingen.
  • Mulighed for at have andre normeringstal, fx i forbindelse med ferieplaner.
  • I kan redigere med en detaljegrad ned til et minut.
  • Styr på løn, tillæg og fravær via integrationer til jeres systemer.
  • I får sikkerhed for, at personalet advares om planlægning, der er i strid med jeres arbejdstidsaftaler, inden skaden sker.

Fordele for institutionslederen

  • Enkelt og intuitivt redskab, der holder styr på arbejdstiden.
  • Minimalt tastearbejde – det meste er drag-and-drop.
  • Medarbejderen kan let overskue dagens arbejdstid – og se, hvad hun skal lave i dag.
  • Aktivitetstyperne er på forhånd defineret, så planlæggeren ikke skal tilpasse dem hver gang.
  • Vagtplan viser den importerede arbejdstid fra lønsystemet.
  • Lederen kan manuelt korrigere til den reelle arbejdstid.

Kontakt

Brug dit hjerte som telefon. Eller udfyld felterne længere nede på siden, så vender vi fluks tilbage.

Pia Bech Knudsen

CUSTOMER SUCCES ANSVARLIG

+45 29 89 00 60

pia@infoba.dk

Jeg holder af at skabe relationer

Stående i midten af London, med en solcelleradio i hånden, lærte Pia at sælge. Derfra tog karrieren form indenfor jura. Men glæden ved salg og kunderelationer hang ved. Senest har Pia brilleret med afsætning og implementering af digitale læremidler til grundskolen. Nu har Pias røde tråd ført hende til Gladsaxe.

Pia har fingeren på den kommunale puls og kender sine lus på kommunegangene. Hun er detaljeorienteret og foretrækker systematik og orden i alt hun foretager sig, lige fra serven på tennisbanen til kundedialogen fra kontorstolen. Som kunde hos INFOBA er du i trygge hænder hos Pia.

Ja tak, jeg ønsker at booke en demo

Udfyld dine kontaktoplysninger, og vi vil komme tilbage til dig med forslag til tid til et møde.

  • Når du registrere dig, er du gjort bekendt med, at vi alene behandler de personoplysninger, som du har givet os, til at håndtere din/jeres henvendelse, herunder afholdelse af demoer og eventuelt senere aftaleindgåelse. Vi sletter de modtagne personoplysninger løbende, når vi ikke længere behøver dem til at opfylde det førnævnte formål de er indsamlet til.

Relateret

Find lignende løsninger

Modulordning

Tid til nærvær

sikker leg

Legepladstjek

Sørg for sikker leg

fællesbeskeder

Fællesbeskeder

Vejen til let kommunikation