Vi har vidt forskellige opgaver. Du kan finde os hver især nedenunder. Sammen er vi INFOBA.

Maria Væring

Adm. direktør

+45 27 88 90 60

mv@infoba.dk

Det er super fedt at bygge noget op

Det var i køkkenet hos sin farfar, at Maria Væring første gang fik foden under eget bord. Hun linede havregryn, rosiner og sukker op. Farfaren legede kunden, der købte ind. Maria Væring lagde til og trak fra. Og fik lov til at beholde overskuddet. Regneglæden blev først til en cand.merc.mat. med speciale i statistik. Og med tiden blev købmandskabet til INFOBA:

”Siden jeg var lille pige, vidste jeg, at jeg ville have min egen virksomhed. Jeg synes, det er super fedt at skabe arbejdspladser og give folk et meningsfuldt arbejde.”

Torben Væring

Produktchef

+45 26 24 06 16

Vi kan udrette så meget med it

Måske det hele begyndte, da Torben Væring prøvede faget elektronik i 7. klasse. Måske det var, da han blev ingeniør. Eller da han for over ti år siden fik en idé til et digitalt redskab til sin søns daginstitution, så  pædagogernes hverdag blev nemmere. I dag er den digitale legekasse fuld af løsninger.

”Det, man kan udrette med it, det er helt vildt. Jeg elsker, når en kommune eller institution prøver vores løsninger og siger: ’Hold op, hvor er det smart!’ Det kan jeg leve længe på.”

Henrik Mansfeldt Witt

DPO

+45 20 65 14 13

dpo@infoba.dk

Jeg vil gerne gøre GDPR forståeligt for den enkelte

Henrik har været med siden den tidligere start af INFOBA. I april 2018 fik han en ekstra stjerne på skjorten, da han blev udpeget som vores DPO. Henrik overvåger, som en høg, vores alles overholdelse af GDPR. Han vurderer vores fordeling af ansvar og uddanner alle, så vi kender paragrafferne og ved, hvorledes vi skal agere i praksis.

Vi ved ikke, hvordan han gør det, men Henrik formår altid at gøre svær lovgivning til noget der er overskueligt, forståeligt og enkelt at håndtere i det daglige.

Henrik elsker paragraffer, København (på trods af dårlige parkeringsforhold), gode frokoststeder og GDPR. Henrik har rådgivet om persondataret siden 2000.

Philip Dahlberg

Supporter

+45 78 76 66 79

Når jeg opdager en fejl, bliver den rettet

Har du glemt dit log-in? Giver processen dig dybe rynker i panden, så du ringer til supporten? Så er der en vis sandsynlighed for, at du kommer til at tale med Philip Dahlberg. Han elsker it. Logiske kredsløb, servere – alt det, it kan bruges til. Som uddannet it-supporter bruger han også sin fritid på it.

”IT gør alting nemmere. Så længe, det virker. Derfor sætter jeg stor pris på, at hos INFOBA kan jeg gå ind til udviklerne, hvis jeg opdager en fejl. De er interesserede i at løse problemet, så det bliver bedre”.

Irina Stoynova

Softwareudvikler

ivs@infoba.dk

Det er vigtigt, at mit arbejde giver mening

Når neuronerne i Irina Stoynovas hjerne fyrer afsted, har de fokus på den kode, der tryller éttaller og nuller om til INFOBAs digitale redskaber. Som ni-årig fik Irina Stoynova sin første computer. Siden læste hun matematik og fysik. I dag har hun en kandidatgrad i Digital Media Engineering.

”Jeg tror på, at teknologi kan forandre verden til det bedre. Det er vigtigt for mig, at mit arbejde giver mening. At jeg rent faktisk hjælper nogen med det, jeg laver og gør verden til et bedre sted”.

Jesper Stouenberg

Lead Developer

jesper@infoba.dk

Jeg kan godt lide at bygge noget, folk bruger

SQL. Javascript. SVG. C#. Det lyder som volapyk. Men for Jesper Stouenborg er det de kodesprog, han jonglerer med, og som bliver til digitale redskaber. Jesper Stouenborg er gift med en pædagog og blandt andet skaberen af de dynamiske skemaer, som pædagoger bruger til observere og vurdere børnenes kunnen.

”Jeg kan godt lide at bygge noget, folk bruger. Hos INFOBA får jeg utrolig meget frihed under ansvar og indflydelse på det, vi laver”.

Lise Petersen

Pædagogisk konsulent, Cand.it

+45 29 89 00 04

Jeg taler pædagogernes sprog

Først uddannede hun sig til pædagog. Derpå arbejdede hun ti år som pædagog og elskede sit arbejde. Hun var den, der interesserede sig mest for intra, it og anden teknologi. Så da hjernen kaldte på flere udfordringer, besluttede Lise Petersen sig for at læse videre. I dag er hun cand.it.

”Jeg forstår og kan tale pædagogernes sprog, så vi kan omsætte det til noget, de kan bruge”, siger hun.

Susanne Jonassen

Husalf

susanne@infoba.dk

Jeg holder af at give folk en god pause 

Uden mad og drikke duer INFOBA-heltene ikke. Derfor sørger Susanne Jonassen hver dag for en god frokost til både kødspisere og vegetarer.

”Jeg kan godt li’ at gøre folk glade og give dem en god pause i en ellers travl arbejdsdag ved at sørge for, at de får noget god mad, nogle sjove salater, noget godt pålæg eller grøntsager i forskellige farver”, siger hun.

Hele sit arbejdsliv har hun arbejdet med madlavning; fra indkøb til madlavning i storkøkkener og lækre anretninger til møder. Når hun ikke sørger for frokost eller bager en kage, pusler hun om kontorets planter og tager hånd om praktiske opgaver

Matias Wulff

Service- og Risikomanager

matias@infoba.dk

Jeg er god til at se det, andre ikke ser

Matias Wulff er INFOBAS ‘tekniske hånd’, når det kommer til sikkerhed, GDPR og risikostyring. Sandsynlighedsberegninger, risikoanalyser, simulering og håndtering af nødsituationer – det er lige ham.

“Jeg er god til at se det, andre ikke ser”, siger han.

Matias Wulff tjekker løbende de forskellige løsningerne og GDPR.

“Det sikrer både optimal planlægning og opfølgning, men giver også fleksibilitet, hvis en kommune ændrer planer og strategi”.

Jacob Lomholt Eriksen

STUDENTERMEDHJÆLPER

18-årige Jacob Lomholt Eriksen er så rolig og moden af sin alder, at han strøg gennem nåleøjet som studentermedhjælper, før han er blevet student. Han er både matematisk og sprogligt begavet og kan derfor både jonglere med tal og ord. Jacob hjælper med at opdatere vores brugervejledninger. Og du kan være heldig at få ham i røret, hvis du ringer til supporten.

Efter gymnasiet vil Jacob læse matematik og økonomi.

Maria Heiberg Larsen

STUDENTERMEDHJÆLPER

mhl@infoba.dk

Jeg synes, det er hyggeligt at lære kunderne at kende

Når kunderne ringer for at få hjælp, sætter Maria Heiberg Larsen en ære i at være serviceminded og imødekommende. I syv år har hun arbejdet hos Flying Tiger Copenhagen. Så rejste hun til Athen i Grækenland til virksomheden Teleperformance, hvor hun var supporter for Canon Business-kunder.

“Jeg synes, det er hyggeligt at tale med kunder”, siger hun. I dag læser hun erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation på Copenhagen Business School, og hjælper også med at holde styr på bilag.

Caroline Corfitz Mather

STUDENTERMEDHJÆLPER

ccm@infoba.dk

Jeg bruger min viden om kommunikation

Når Caroline Corfitz Mather tager telefonen, får du et forståeligt og fyldestgørende svar på dit spørgsmål. Hun er nemlig ualmindeligt struktureret, ansvarsfuld og flittig. Og så brænder hun for at bruge sin teoretiske viden om kommunikation og markedsføring i praksis. Caroline læser Interkulturel Markedskommunikation på CBS og har arbejdet med sociale medier, kampagneplanlægning og marketing som frivillig hos CBS Collection. I Bilka har hun behændigt håndteret kunder og konflikter. Sansen for god service bruger hun nu hos Infoba, hvor hun arbejder med kampagner, research, brugervejledninger og support