Holder I systematisk øje med jeres dagtilbud?

Hver femte kommune fører ikke et systematisk og ensartet tilsyn med deres daginstitutioner.
Med et digitalt tilsynsmodul sover du roligt om natten. Her kan I samle alle jeres tilsyn ét sted og sikre, at alle institutioner får samme behandling.

Et skræddersyet tilsyn

Børnehave eller dagpleje? Offentlig eller privat? Vi tilpasser modulet, så det passer præcis til jeres behov. Det kan for eksempel indeholde spørgsmål om:

  • Pædagogik
  • Særlige indsatser
  • Fysiske rammer og indeklima
  • Legepladsen
  • Organisatoriske forhold

Herudover kan I arbejde med udviklingspunkter, handleplaner og forskellige typer af tilsyn.

Download e-bogen: "Din guide til bedre tilsyn"

Denne e-guide er til dig, der arbejder i forvaltningen og sørger for, at kommunens tilsyn med børnehaver, vuggestuer, dagplejere og privat pasning bliver ført ud i livet.

Udbytte

Hej forvaltning

Få bedre kvalitet i jeres dagtilbud med tilsyn

Dagtilbud af høj kvalitet er afgørende for børns videre liv og uddannelse. Vi giver jer overblik og dokumentation for, at alle daginstitutioner og dagplejere i kommunen får samme, uvildige behandling og lever op til alle regler.

Samtidig kan I nemt følge op på det arbejde, som institutionerne foretager efter, I har været på besøg. Dermed sikrer I, at handlinger følger ord.

Det samme gælder jeres dagplejere. Også her hjælper den digitale løsning jer med, at I foretager systematiske tilsyn og holder fokus på at sikre gode læringsmiljøer og trivsel. Redskabet sikrer en god dialog mellem de enkelte dagplejere og tilsynsførende. Og så kan I dele resultaterne med forældrene.

Udbytte

Hej institutionsleder

Vis kvaliteten i jeres institution gennem tilsyn

Har personalet været på efteruddannelse? Hvordan går det med sprogvurderingerne? Og hvad med læringsmiljøet?

Når forvaltningen fører tilsyn med jer, er det vigtigt, at det sker på et tydeligt grundlag i stedet for den tilsynsførende individuelle skøn. Med en digital løsning får I et fælles kompas, som både I og forvaltningen kan sætte retningen efter.

I undgår, at I skal stå på hovedet efter gamle notater og post-its og kan tilpasse spørgsmål og emner i tilsynet, så de bliver relevante for netop jer.

Fakta

Fordele for forvaltningen

  • Ensartet behandling af alle typer institutioner
  • Definér selv antal institutioner, typer, kategorier og spørgsmål
  • Automatisk genereret tilsynsrapport hvor indholdet kan tilpasses

Fordele for institutionslederen

  • Dialogbaseret tilsyn, der løfter pædagogikken
  • Indblik i pædagogisk praksis
  • Alle dokumenter og noter samlet ét sted

Kontakt

Brug dit hjerte som telefon. Eller udfyld felterne længere nede på siden, så vender vi fluks tilbage.

Caroline Corfitz Mather

MARKETING OG SALGSKONSULENT

+45 29 89 00 60

ccm@infoba.dk

Jeg bruger min viden om kommunikation

Når Caroline Corfitz Mather tager telefonen, får du et forståeligt og fyldestgørende svar på dit spørgsmål. Caroline er struktureret, ansvarsfuld og flittig. Og brænder hun for at bruge sin teoretiske viden om kommunikation og markedsføring i praksis. Caroline er bachelor i Interkulturel Markedskommunikation fra CBS. Nu bruger hun sin viden hos INFOBA, hvor tryller bogstaver og gode idéer om til farverige tekster og kampagner.

”Det digitale tilsyn er skræddersyet til vores kommune. Det giver os overblik og systematik i vores arbejde. Nu er oversigten over de forskellige tilsyn vi fører samt noter, planer og opfølgninger ét sted, som relevante personer kan få adgang til. Det letter vores arbejdsgange - fx offentliggørelse af konklusioner fra tilsyn.”

Kirsti Schou Tornøe / pædagogisk chef i Rudersdal kommune

Relateret

Find lignende løsninger

Intranet

Ælle Bælle os fortælle

Vagtplan

Den fabelagtige fælles kalender

Læselog

Få sammenhæng i læseindsatserne

Ja tak, jeg ønsker at booke en demo

Udfyld dine kontaktoplysninger, og vi vil komme tilbage til dig med forslag til tid til et møde.

  • Hold Ctrl (Windows) / Cmd (Mac) nede for at vælge flere produkter
  • Når du registrere dig, er du gjort bekendt med, at vi alene behandler de personoplysninger, som du har givet os, til at håndtere din/jeres henvendelse, herunder afholdelse af demoer og eventuelt senere aftaleindgåelse. Vi sletter de modtagne personoplysninger løbende, når vi ikke længere behøver dem til at opfylde det førnævnte formål de er indsamlet til.