Er det hele gået i hårknude og sidder du med, hvad der føles som, en uløselig udfordring? Frygt ej, vi har samlet de mest stillede spørgsmål fra vores supportafdeling lige her.
Hvorfor kan jeg ikke logge på INFOBA?
Som forælder kan du kun logge ind på INFOBA via Aula. Det gør du ved at logge ind i Aula og gå til INFOBAs widget, der ligger i siden af din Aulas startside.
Hvorfor er der intet at se i INFOBAs widget på Aula?
I INFOBAs widgets vises kun den nyeste information. Har du brug for at se ældre fokusbarnskemaer, invitationer til forældressamtaler eller lignende, skal du klikke på vores navn.
Hvorfor kan jeg ikke sammenkæde min Aula og INFOBA bruger?
Først og fremmest er det vigtigt, at du tjekker, om du har en bruger både i Aula og i INFOBA. Hvis det er tilfældet, men teknikken stadigvæk driller, kontakt da vores support.
Hvordan får forældre besked, når jeg har inviteret dem til en forældresamtale?
Forælderens INFOBA widget i Aula fortæller når der er sendt en invitation til en samtale. Forældrene kan trykke på samtalen for at komme direkte ind i den.
Hvorfor optræder barnet ikke i INFOBA?
Cirka én måned før barnets startsdato er barnet at finde i jeres institution under “Børn der starter”. Fra listen skal I som personale flytte barnet til den rette stue. Glemmer I at placere barnet på dets stue, forsvinder barnet ud af systemet igen.
Hjælp, jeg har glemt mit brugernavn, hvad gør jeg?
Gå til https://www2.infoba.dk/Login/ForgottenUsername
og indtast den e-mailadresse, du har knyttet til din INFOBA konto. Herefter får du tilsendt en mail med informationer om dit brugernavn.
Hjælp, jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg?
Gå til https://www2.infoba.dk/Login/ForgottenPassword
og skriv dit brugernavn i feltet. Efter max 10 minutter vil du modtage en mail med et computer-genereret kodeord. Kodeordet som du modtager i mailen skal du bruge næste gang du logger på INFOBA.
Husk at kontroller din spam indbakke, der kan mailen forputte sig.
Hvorfor kan jeg ikke give sammentykke til, at barnets skolekuffert må overføres til skolen?
Det er kun personale, der på forældrenes vegne, kan give sammentykke til at barnets skolekuffert må overføres til skolen. 6 måneder inden barnet starter i skole er det muligt at give sammentykke. Efter d. 24 maj lukkes der igen for at give sammentykke til overførelse af skolekufferten.
Jeg har glemt både mit kodeord og brugernavn, hvad skal jeg gøre?
Grib knoglen og giv os et kald, så hjælper vi dig ud af kattepinen.
Hvordan ved jeg at skolen har modtaget barnets skolekuffert?
Er kufferten afsluttet og samtykket givet, kan du blot læne dig tilbage og tage en velfortjent slapper. Skolekufferten sendes nemlig helt automatisk til barnets nye skole.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Hos os møder du et rigtigt menneske, når du har brug for hjælp og henvender dig til supporten. Vi tror på langvarige relationer, menneske til menneske. Selvom vi et en it-virksomhed, har vi ingen robotter til at tage telefonen eller svare på mails. Vi sætter en ære i at hjælpe dig gennem hurtig kontakt, personlig dialog og kompetent rådgivning.
Har du brug for hjælp til vores Læringsplatform, Tilsyn, TRAS, TrasMo, Mio, SMTTE eller andre pædagogiske redskaber, hjælper vi dig videre hver mandag til fredag mellem 8:00 – 16:00. Ring til os på 78 76 66 79 eller send os et par ord på formularen nedenunder.