Et kig ind i INFOBA support
Du kender nok INFOBA support. Måske har du prøvet at ringe eller skrive ind til os. Måske ved du blot, vores supportere sidder klar, hvis du har brug for hjælp til vores produkter.
Vi har i denne artikel bedt vores supportere, komme med deres bud, på de tre mest stillede spørgsmål i supporten.
Hvordan bestiller jeg en ny kode?
Hvis du er pædagog, institutionsleder, læsekonsulent eller på anden måde tilknyttet et dagtilbud, kan du bestille en ny kode på linket her.
Er du derimod forælder i en kommune, som bruger Aula, kan du ikke længere benytte infoba.dk.I stedet skal du logge ind via aula.dk med dit NemID eller dit UNI-login.
I Aula kan du finde vores widgets, som er de små bokse, der ligger i højre siden af din startskærm. Ved at klikke på INFOBA widgets, kommer du ind i `det gamle INFOBA´, hvor du kan finde informationer om dine børn.
Hvorfor kan vi, på vores lister, ikke se de børn, som er startet i dag?
Afhængigt af det system, som din kommune benytter, så kommer børnene hurtigere eller langsommere ind på din institutions lister. Du kan derfor opleve, at børnene ikke kan ses førend de er startet i din institution.
De nye børn kan også være strandet på listen over, børn der starter. Hvis `dine´ nye børn ender her, skal du selv flytte dem til en stue i din institution. Det kan du gøre indtil en måned efter barnets startdato. Glemmer du at tildele barnet en stue indenfor en måned, så forsvinder barnet fra listen.
Hvorfor kan jeg ikke logge ind i INFOBA?
Det kan der være flere årsager til. Vores bedste råd er, først at tjekke, om du bruger det rigtige brugernavn og den rigtige adgangskode. Hvis du ikke kan huske din adgangskode eller dit brugernavn, kan du bestille et nyt på vores loginside.
Husk, vores support hver dag sidder klar ved tasterne, til at hjælpe dig videre. Ring på nummer 78 76 66 79 eller skriv en mail på info@infoba.dk for at få hjælp.