Driller teknikken? 

Vores supportere har kategoriseret tre typer af supportbrugere, som de møder i telefonen. Dem kan du læse om her. Kan du genkende dig selv eller din kollega? 

Den fortvivlede
Din mest brugte sætning er: “`Den´ siger jeg ikke kan …” 

Du ringer til supporten, når det hele er gået i hårknude. Det kan være du ikke har brugt INFOBA længe, at vi har lavet opdateringer, eller noget helt tredje.

Vores supporteres første spørgsmål lyder ofte, hvilke knapper du trykker på. Du synes måske vi er fjollede, når vi bringer det op, for du trykker jo på de rigtige knapper, det er bare systemet der ikke vil. Vi smiler lidt i røret, når vi sammen kommer frem til en løsning. Og vi kan tydeligt høre din lettelse, når vi har fået dig tilbage på sporet. Vi forstår din frustration, vi har også været nye i systemerne engang. 

Specialisten
Din mest brugte sætning er: “Hej, nu ringer jeg lige igen. Jeg fandt faktisk ud af…” 

Fra dig strømmer ekspertisen ud.  

Tanken om at skulle have drukket en ekstra kop kaffe, flyver gennem vores supporteres hoved. Med dig i røret, skal man været helt skarp. Du har ofte mange spørgsmål og de er sjældent helt lige til. Du er nemlig godt med i alle produkternes udviklinger og du mestrer langt de fleste. Derfor får du os helt op på dupperne, når du ringer ind. Vi klager bestemt ikke, vi har hørt, det er godt at få pulsen op. 

Novicen
Din mest brugte sætning er “Jeg har faktisk flere spørgsmål…”  

Du bliver typisk mødt af en “Lige to sekunder” når du stiller dit tredje spørgsmål. Vores supportere forsøger desperat at skrive dine spørgsmål ned, mens de får noteret, hvor du er fra, og om du er forældre eller pædagog. Samtidig undersøger de, hvor dine udfordringer stammer fra. 

Til tider bliver du bedt om lige at trække vejret. Ikke mindst for at vi kan få lov at skrive dine spørgsmål ned, men delvist også for din egen skyld. 

Vores supportere får sved på panden, når du er i røret. Efter en samtale med dig, kan de med god samvittighed droppe løbeturen efter arbejde og tage en slapper på sofaen i stedet. Det er de dig med garanti taknemmelige for.
 

Ligegyldigt hvilken kategori du befinder dig i, gør vi altid vores ypperste for at du bliver mødt af en venlig supporter, som kan hjælpe dig videre.  

Har du brug for hjælp til vores digitale løsninger, så giv vores support et kald på 78 76 66 79 eller brug formularen nedenfor. 

Kontakt Support